Saving Art
Instead of telling his newly diagnosed five-year-old son that he has Leukaemia; Brian tells Arthur that the chemotherapy will give him superpowers. In a battle to keep them both positive, Brian is haunted by his lie as he struggles to find hope. Inspired by true events.