Marvel Studios' Avengers: Age of Ultron
Good intentions wreak havoc when Tony Stark (Robert Downey Jr.) unwittingly creates Ultron, an A.I. monster who vows to achieve “world peace” via mass extinction. Now, the Avengers must reassemble to defeat him and save mankind.
Marvel Studios unleashes the next global phenomenon in the Marvel Cinematic Universe – Marvel’s Avengers: Age of Ultron. Good intentions wreak havoc when Tony Stark (Robert Downey Jr.) unwittingly creates Ultron (James Spader), a terrifying A.I. monster who vows to achieve “world peace” via mass extinction. Now, Iron Man, Captain America (Chris Evans), Thor (Chris Hemsworth) and The Hulk (Mark Ruffalo) – alongside Black Widow (Scarlett Johansson), Hawkeye (Jeremy Renner) and Nick Fury (Samuel L. Jackson) – must reassemble to defeat Ultron and save mankind…if they can! This action-packed adventure is a mind-blowing blast!