Angry Birds Stella
After last season's conclusion, Stella is missing Gale. The other birds don't feel the same way.
An "injured" Gale is nursed back to "health" with some help from her old friends.
A mysterious tribe of piggies is crashing the Halloween festivities on Golden Island!