Poor Things
The incredible tale and fantastical evolution of Bella Baxter a young woman brought back to life by a brilliant and unorthodox scientist. Eager to learn and hungry for the worldliness she is lacking, Bella runs off on a whirlwind adventure across the continents. Free from the prejudices of her times, Bella grows steadfast in her purpose to stand for equality and liberation.