Drop It
In the vast expanse of the sky, Basejumpers and Ropejumpers showcase their passion. This documentary unveils their world, highlighting their skills, personalities, and the beauty of aerial disciplines. From wingsuits to daring tricks, explore their extraordinary journey in breathtaking environments, challenging stereotypes and revealing a new perspective.