Kii Yii
In KiiYii animated science-fiction show for preschoolers, Kii and Yii travel to the future, meeting transforming cars to robot friends along the way. KiiYii uses nursery rhymes and songs to help kids between the ages 1 and 4 develop an understanding of numbers, colors and vocabulary!