The Binge
In the near future, during a 12 hour period when all drinking and drug laws are abolished, three high school seniors must avoid their insane principal (Vince Vaughn) while navigating their way through the chaos of the evening to get to the ultimate party.
In the not so distant future all drinking and drugs have been made completely illegal by the government... except for one night a year. High school seniors Griffin, Hags and Andrew make a pilgrimage to get to the best party in town where all their dreams will come true... Sure, they will have to avoid their crazed principal (Vince Vaughn), violent siblings and the wild animals roaming the streets, but that’s all part of the fun! Their friendship will be tested, love lives will be rattled and their brains completely scrambled. One thing is for sure, no one’s life is EVER the same after participating in The Binge!