Time and Water
As Iceland’s glaciers melt, a writer searches for a way to say goodbye to the ice and his grandparents.
Facing the death of his country’s glaciers and the loss of his beloved grandparents, Icelandic writer Andri Snær Magnason’s archives become a time capsule to hold what is slipping away — family, memory, time, and water.