Room Taken
Having just arrived in Ireland, Isaac desperately needs somewhere to sleep. He secretly moves into the home of an elderly blind woman, leading them to form a unique bond.
Having just arrived in Ireland, Isaac is part of the rapidly growing unhoused population. One day, while charging his phone in a coffee shop, he meets Victoria, an elderly blind woman. After forgetting her bag in the cafe, Isaac returns it to her. Once inside her home and in desperate need of a place to stay, Isaac sneaks upstairs and begins to live there, unbeknownst to Victoria. This leads to a series of unknown interactions in which Isaac works to stay hidden from a woman who experiences the world through sound. Eventually, a strange bond develops between the two.