So Weird
Fiona “Fi” Phillip travels the country with her rock-star mother Molly’s tour while investigating the supernatural and how it connects to the mystery of her father’s death. She posts her findings on her website, “So Weird”.
When Fi and her family arrives, Ned and Irene have no memory of the night before.
Fi discovers a girl who lives in the town she's visiting is astrally projecting.
The tour bus is run off the road by the apparition of a man who then disappears.
Fi meets up with a girl claiming to be the daughter of a friend Molly had as a child.