Walk the Prank
Join Chance and pals Dusty and Bailey as they prank unsuspecting targets. These real stunts capture genuine reactions from strangers and are guaranteed to leave a laughing impression.
Join Chance, pals Dusty and Bailey, and kid brother Herman as they plan and execute pranks on their unsuspecting targets. Follow the crew of mischief makers as they create over-the-top pranks for their online hidden-camera show. These real and outlandish stunts capture genuine reactions from total strangers and are guaranteed to leave a laughing impression. Think you’ve got what it takes to Walk the Prank?