Clan of the Meerkats
Filmed over the course of a year, WILD follows an extraordinary (and adorable) family that stands just 12 inches tall.
Filmed over the course of a year, WILD follows an extraordinary (and adorable) family that stands just 12 inches tall. See how these tiny but strong meerkats survive in the harsh desert elements. Follow the tenacious matriarch that is pressured to produce heirs and ensure the family's survival for generations to come. And together, this family of 20 will battle a rival gang to protect their territory.