Kizazi Moto: Generation Fire
A reckless teenager must protect a precious herd of cyborg cattle from a deadly spirit monster.
A boy from Soweto challenges an alien overlord to an epic race to save his home from destruction.
A mysterious scientist crosses dimensions to rescue a spirit boy from the realm of the gods.
In Durban 2050, two best friends risk everything to illegally surf colossal deadly waves.
Sheba is determined to get her digital totem, even if it means breaking into the afterlife.
After defacing a sacred monument, an influencer is flung into utopian future Zimbabwe.
Two nations, one on land and one under the sea, are locked in an endless battle.
An outcast stable girl demands an elite destiny scroll from the all-knowing Oracle.
An unknown artist competes in a cosmic talent show to gain the ultimate following.