Under the Bridge
“Under the Bridge” is based on acclaimed author Rebecca Godfrey’s book about the 1997 true story of fourteen-year old Reena Virk (Vritika Gupta) who went to join friends at a party and never returned home. Through the eyes of Godfrey (Riley Keough) and a local police officer (Lily Gladstone), the series takes us into the hidden world of the young girls accused of the murder — revealing startling truths about the unlikely killer.