Warrior Heart
Twelve-year-old Vilja is terrified of pain, making her love for wrestling a cruel joke. When her parents' sudden separation leaves her emotionally numb, the crisis deepens: her new stepsister, Thea, is the club's star champion. Forced into the shadow of Thea’s fearless success, Vilja must now choose: surrender to her fear, or embrace the pain—in the ring and in her heart—to fight and finally win.
Twelve-year-old Vilja loves wrestling but is secretly terrified of pain. When her parents suddenly separate, her world implodes, leaving her numb and disconnected. The crisis deepens when her mom's new boyfriend arrives with Thea, a champion wrestler who embodies everything Vilja wishes she could be: fearless and confident. Thrust into Thea's intimidating shadow, Vilja must confront her deepest fears and find the courage to embrace the pain—in the ring and in her shattered life—to fight and come out stronger.