L'experience
Camille, a 25-year-old anthropology student, is reeling from a painful breakup and depends on anxiety meds to cope. Desperate for relief, she turns to her best friend, a neuroscience researcher, who reluctantly lets her try an experimental device designed to cure anxiety, a decision that will change everything.