Cocktail
A young, ambitious New York bartender becomes the toast of Manhattan's Upper East Side. But when he moves to Jamaica and finds true love, he gains a new perspective on his life.
Tom Cruise is electrifying as Brian Flanagan, a young, confident, and ambitious bartender who, with the help of a seasoned pro (Bryan Brown), becomes the toast of Manhattan's Upper East Side. But when he moves to Jamaica and meets an independent artist (Elisabeth Shue), their vivid romance brings a new perspective to the self-centered bartender's life.