De Inspirator
Successful guru Gijs Schippers plans to leave his family behind for a student, but his brother-in-law's sudden death delays the plan. His mistress, at a summer camp for the intellectually disabled, also struggles to end her relationship. Forced out of their comfort zones, both learn that real change is more than radical life shifts.