Drain the Oceans
Pull the plug on the ocean to reveal hidden secrets and lost worlds, using groundbreaking technology, breathtaking photography and insight from top marine archaeologists. Drain the Oceans delivers penetrating new insights into the epic history of human civilization and the deep history of the Earth itself, exposing sunken cities, shipwrecks and the amazing natural wonders of the deep.