Angry Sky
Fifty years before Felix Baumgartner and his epic skydive from space in 2012, there was Nick Piantanida, an eccentric and charismatic pet store owner from New Jersey who turned down an offer from the New York Knicks to pursue his dream of breaking the world record for highest parachute jump.