Easygoing Teddy
A little bear lives in the forest with lots of other animals. When he saves a bee's life, he realizes for the first time that he's found a friend for life.
Easygoing Teddy is a playful little bear who doesn’t really care about forest rules. One day, after he saves the bee from trouble, he earns a friendship that will change his life. The story of friendship and kindness.