More Episodes Coming in November
Tony returns, scarred and dangerous, as rivalries reignite. But who will pay the price for war?
The General Election looming, pressure builds for Rupert and Sarah is at a crossroads with Tony.
As the election day fallout upends Rupert, Declan and Venturer have a difficult decision to make.
Rupert lands a TV comeback as Declan spirals in Ireland and Tony doubles down on his power games.
A storm descends on Rutshire as a sordid secret is exposed and the night takes a dark turn.