Our Wonderful Nature: The Common Chameleon
An insatiably hungry chameleon lazes on a tree branch in the forest and – snap! – out comes the lizard’s exceedingly long tongue and the squishy bugs become dinner. But the crafty creature’s eyes might prove too big for his tummy as he greedily goes after increasingly large prey. ‘The Common Chameleon’ is a hilarious film told in the style of a short nature documentary.