Diario Di Viaggio Con Fantasmi
A diary of the voyage John Turturro makes inside Naples and its culture through the staging of the play ‘Souls of Naples’ of the most loved Neapolitan playwright, Eduardo De Filippo. The actor John Turturro arrives in Naples from New York to stage Eduardo de Filippo’s work under the aegis of Neapolitan director Pappi Corsicato.