Mama Cake
Maria is a senior lady who decides to reopen her business, the Mama Cake bakery that sells cakes and pastries with a "special" touch. It turns out to be a huge success. However, selling these products and trying to hide her secret ingredient from her grandson cause a lot of problems with her sister-in-law, who wants to keep her house; the local drug dealer Hans, and the police.
Maria, a lady who has just been widowed, is about to lose her house and move into a nursing home. Suddenly, a grandson she had never met shows up. His name is Poncho and he is at risk of going to a orphanage if no family member takes care of him. Maria agrees to take custody of the young boy. To solve her financial problems, she decides to reopen her business, the Mama Cake bakery. The huge success of selling cakes and pastries with a "special" touch cause many problems with her sister-in-law, who wants the house for herself; the local drug dealer Hans, and the police.
Mama Cake's success makes the police start investigating them and drug dealers demand their share.
For safety, Maria hides her plants in the nursing home. An accident puts Mama Cake at risk.
It is increasingly difficult for Maria to hide the secret of Mama Cake's success from her grandson.
The enemies Mama Cake has made along the way threaten the business and their lives.
The members of Mama Cake try to find out who was responsible for the attack they suffered.
Everyone at Mama Cake understands that they need a troop to take on Hans and his goons.