Pulse of life
Based on a true story, Julie would have given up on all of her dreams had she listened to the doctors, her parents, and everyone else. Her disease was threatening to suffocate her lungs. But the 16-year-old teenager has a mind of her own and devours life to the hilt. Madly in love with her first boyfriend, she becomes pregnant and decides to keep the baby.
Based on a true story, Julie would have given up on all of her dreams had she listened to the doctors, her parents, and everyone else. Her disease was threatening to suffocate her lungs. But the 16-year-old teenager has a mind of her own and devours life to the hilt. Madly in love with her first boyfriend, she becomes pregnant and decides to keep the baby. She hides her pregnancy from her parents and the doctors, come what may. Julie defies the adult world, armed with a conviction that could be a lesson for all: because life can be short, it must be intense.