Black Twitter: A People's History
Based on Jason Parham’s WIRED article “A People’s History of Black Twitter,” this three-part docuseries charts the rise, the movements, the voices and the memes that made Black Twitter an influential and dominant force in nearly every aspect of American political and cultural life.