OUT THERE: Crimes of the Paranormal
OUT THERE: Crimes of the Paranormal takes you inside eight true crime cases with shocking encounters with the paranormal world - through eyewitness accounts, expert interviews, and all-new investigations. In each case, amidst an agonizing search for answers, one rumor emerges from the pack: something inhuman is afoot.
A deadly explosion in Nashville shines a spotlight on the history of "lizard people."
A UFO enthusiast is arrested for allegedly attempting to poison elected officials.
Thrill-seeking teens walk the Pope Lick Train Trestle to glimpse an evil Goatman.
A backpack trip turns tragic when six-year-old Dennis Martin suddenly disappears.