Magic Medicine
Could magic mushrooms hold the key to curing depression? This documentary gains exclusive access to a groundbreaking medical trial administering psilocybin to a group of volunteers. Following three patients and the dedicated researchers, the film offers an intimate and moving look at the human cost of depression and the potential of psychedelic therapy.