The Fable
Fable is an invincible hitman who can eradicate any opponent in six seconds or less. Then one day, the boss of the organization orders him not to kill anyone for a year, and to live an ordinary life. Thus begins Fable's cool, humorous, and slightly eccentric one-year hiatus from killing.