Bikes vs Cars
A global crisis is unfolding in our cities, dominated by the noisy, polluting reign of the car. This film follows the activists and thinkers who are fighting back. They champion the bicycle as a tool for change against the billion-dollar lobbying and advertising power of the automotive industry. It's a battle for our future.