Maria And Her Shadow
After a cerebral hemorrhage in the boxing ring, Maria makes a miraculous recovery. Her real fight, however, begins when she tries to return to the ring. Battling the Swedish Boxing Federation, her concerned mother, and mysterious obstacles at every turn, the world's best female boxer fights for her right to compete.