Would You Marry Me?
Meri's fiancé betrays her, and she loses her home to fraud. At her lowest, she wins Beauté Palace, a luxury townhouse. To claim it, she must show up married. Unable to reach her ex, she turns to a stranger with the same name to act as her husband. Can they keep their pretend marriage under wraps?