Once Brothers
Close friends and teammates, Drazen Petrovic and Vlade Divac grew up sharing the common bond of basketball. But when war broke out between Petrovic’s Croatia and Divac’s Serbia, long buried ethnic tensions surfaced.
Close friends and teammates, Drazen Petrovic and Vlade Divac grew up sharing the common bond of basketball. But when war broke out between Petrovic’s Croatia and Divac’s Serbia, long buried ethnic tensions surfaced. Narrated by Vlade Divac, Once Brothers tells their gripping tale and how circumstances beyond their control tore their friendship apart.