Ghost Elephants
Director Werner Herzog follows explorers and trackers as they search for evidence in Angola of the largest, most elusive land mammals alive today.
Legend says there are “ghost elephants” hidden in the highlands of Angola that have never been seen by humans. Acclaimed director Werner Herzog (“Grizzly Man”) follows an epic quest to the Angolan highlands led by National Geographic Explorer and conservation biologist Dr. Steve Boyes to find these majestic and elusive creatures.