Naruto
The Leaf Village is home to the stealthiest ninja, but Naruto Uzumaki carries a secret within him.
At Moso's mansion, a battle takes place between the Wandering Ninja and a Leaf Ninja.
The wealthiest man in the Land of Fire visits Tsunade, who decides to have Naruto guide his son.
Naruto, Kiba, and Hinata are searching for buried treasure at the request of Agari Kaisen.
A mysterious being attaches itself to Naruto, while he was training in the forest.
Naruto and Shino are given a mission to provide security during the Kagetsu family funeral.