Gifted
Octavia Spencer joins an acclaimed cast in this uplifting family film. Frank, a single man (Chris Evans), is happily raising his niece Mary (Mckenna Grace), a child prodigy. But their life together is threatened when Mary’s grandmother (Lindsay Duncan) sets out to enroll Mary in a special school.