Love is Blind
A fresh take on the traditional love triangle! Alice is caught in an emotional minefield. She tries to balance repairing her marriage with her remorseful husband while extricating her lover from their marital home.
In Love is Blind, we find Alice in the passionate embrace of a young lover, as she finally succumbs to temptation. Her husband, James, returns home early to make amends for his recent infidelity and inattentiveness in their marriage, so Alice finds herself in the midst of an emotional minefield. She is racked with guilt for being unfaithful just as James offers an olive branch and simultaneously helps her lover escape.