Family Guy
The adventures of the Griffins, an eccentric family living in New England, who are led by father Peter and mother Lois.
Animated series "Family Guy'' features the adventures of the Griffin family. Endearingly ignorant Peter and his stay-at-home wife Lois reside in Quahog, R.I., and have three kids. Meg, the eldest child, is a social outcast, and teenage Chris is awkward and clueless when it comes to the opposite sex. The youngest, Stewie, is a genius baby bent on killing his mother and destroying the world. The talking dog, Brian, keeps Stewie in check while sipping martinis and sorting through his own life issues.