Mickey and Minnie's Holiday Songs: Halloween
These sing-along, stop-motion music videos feature Mickey, Minnie and the gang as they get into the Halloween mood, singing along the way!
These sing-along, stop-motion music videos feature Mickey, Minnie and the gang as they get into the Halloween mood, dancing all around Hot Dog Hills and singing their way back home to the Clubhouse!