Jeongnyeon: The Star is Born
The 1950s were an era filled with desire and aspiration, despite the aftermath of the Korean War. Jeongnyeon, a girl with a gifted voice, embarks on a journey to become the best actor of gukgeuk, or Korean female classical opera, where she encounters competition, solidarity, and growth.