Violist Zonder Viool
Nello Mirando Weis was the lead violinist of the once-famous Royal Gypsy Orchestra Tata Mirando, playing with only two and a half fingers. When his illness returned, ending his career for good, he had to find a new purpose. This is his poignant story of life after music, filled with regret, family, and hope.