Elvis & Benny
Best friends Elvis and Benny embark on wild adventures in a bizarre fantasy world. From their desert lighthouse, they face danger from the monstrous Sandy, a giant blue rabbit lobster lurking below. Both smitten with the fiery mermaid Toucane, they rely on guardian shapeshifter Babette, a rubber duck angel, to save the day when chaos strikes.
Best friends Elvis and Benny have the most amazing adventures in a fantasy world full of crazy creatures. They possess a unique sense of humor and are both madly in love with the stunningly beautiful but fiery Seahorse-mermaid Toucane. They play safely above the ground in their lighthouse, surrounded by shipwrecks in a desert landscape, but danger lurks from below in the form of a giant blue underground rabbit lobster monster, Sandy. When in peril, guardian rubber-duck-angel and shapeshifter Babette comes to the rescue.