Dinosaurs
Meet the Sinclairs -- the funniest family in 60 million years! They're just your average family with one BIG difference. They're dinosaurs, living the good life in sixty million and three B.C. Daddy Earl, his wife Fran, their kids Robbie, Charlene, and the Baby, and feisty Grandma Ethyl bring a hilarious Jurassic twist to daily life.