Knot
Blue lives cautiously, haunted by fear and self-doubt. When he meets Orange, a carefree soul, their encounter sparks a sensual and emotional awakening. Drawn into Orange’s vibrant energy, Blue is forced to confront his deepest wounds and inner shadows, embarking on a journey of healing, self-acceptance, and rediscovery of joy.
Blue lives cautiously, constantly fearing the darkness within himself. When he meets Orange, whose free and fearless nature draws him in, their connection becomes a sensual dance between control and surrender. Through this encounter, Blue is pushed to face his buried pain and insecurities, beginning a journey deep into his subconscious. In confronting his past, he learns to release fear and rediscover the vibrant joy and passion that Orange represents.