My Week with Maisy
When uptight retiree Mrs Foster begins chemotherapy, she's thrown together in the treatment room with Maisy, a whirlwind, inquisitive child aspiring to be a lesbian. As treatment progresses, the pair's fortuitous bond offers healing and newfound hope in unexpected places.