Rooster Fighter
When strange creatures attack, Keiji confronts them head-on with his fearsome battle cry - Kokekokko!
Keiji's injured soon after he saves Piyoko's "Pops" from permanently transforming into a Demon.
Elizabeth challenges Keiji to a fight and divulges info about the White Demon, his sworn enemy.
The trio have a falling out and go their separate ways, while a typhoon ominously approaches.
When Morio's efforts fail, the flood approaches! Will Keiji and his flock be able to save the city?
Keiji puts his chicken pride on the line and accepts an invitation to a group date!