Daughters of the Cult
Daughters of the Cult is a shocking five-episode deep-dive into the history of the polygamous Ervil LeBaron cult told directly through the eyes of the people who were there.
Ervil’s deadly rise to power begins as he orders executions of rivals who stand in his way.
Two young wives chosen by Ervil are allegedly sent to kill a man considered a polygamist rival.
Anna and Celia are on the run while Ervil is on the FBI’s “Ten Most Wanted” list.
Ervil’s “Hit List” causes a tidal wave of fear as a new generation takes over the cult.