Dragon Ball Super: Broly
Goku is back to training hard so he can face the most powerful foes the universes have to offer, and Vegeta is keeping up right beside him. But when they suddenly find themselves against an unknown Saiyan, they discover a terrible, destructive force.
Destinies collide in the latest Dragon Ball movie! Goku is back to training hard so he can face the most powerful foes the universes have to offer, with Vegeta right beside him. But when they suddenly find themselves against an unknown Saiyan, they discover a terrible, destructive force. Locked into battle with the formidable Broly, Goku and Vegeta face their most dangerous opponent yet!