I Am (Not) a Monster
Filmmaker Nelly Ben Hayoun-Stépanian, guided by the spirit of political theorist Hannah Arendt, embarks on a global quest to understand the nature of knowledge in the modern world. Through conversations with thinkers like Noam Chomsky and Nadezhda Tolokonnikova, she investigates the act of thinking itself and the contemporary fears that surround it.